14.3.14

MULE SHOES ARE BACK!


Loved by many and hated by others, the Mule Shoes are back! Well, some people say it was a mistake in the history of fashion, but the truth is that this trend is back. I confess it's not at all my favorite type of shoes: is not exactly elegant to walk around showing our heels, however, maybe I may try it! And all because these shoes Gianvito Rossi or Céline are a sweet thing! And what do you think?



Adorados por muitos e detestados por outros, os Mule Shoes estão de volta! Pois é, há quem diga que foi um erro na história da moda, mas a verdade é que esta tendência está de volta. Eu confesso que não são de todo o meu tipo de sapatos preferido, não é propriamente elegante andar por aí a mostrar o nosso calcanhar, no entanto, quem sabe até me atrevo a experimentar! Até porque estes Gianvito Rossi ou Céline são um doce! E vocês o que acham?


1. Zara | 2. Chloé | 3. Gianvito Rossi





21 comentários:

  1. Obrigada pelo comentário querida, já te estou a seguir, segues de volta? :)

    Beijinhos,
    Inês de Castro

    Fashion gets Fierce

    ResponderEliminar
  2. não gosto, parece que houve um erro de confecção :o

    ResponderEliminar
  3. Love the celine ones, so cute! xo

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. Ainda não me rendi, pode ser que entretanto mude de ideias! Já te seguimos, via facebook e ggf...segues de volta?

    http://thatsthe-way.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. Não é coisa para mim mas adoro ver :)

    http://venus-fleurs.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  6. Muito obrigada! É mesmo gratificante ler isso

    Também não são, de todo, os meus sapatos de eleição. Não consigo mesmo render-me a eles.
    Gostei do teu espacinho, vou seguir*

    ResponderEliminar
  7. Someone please give me that Celine pair, to die for, love it!! Wishing you a wonderful weekend hun!

    ResponderEliminar
  8. Amazing blog!I really like how you have done this post!
    HAVE U NICE WEEK END!
    ♥♥♥♥
    Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc! Thank uuu
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    CHIC STREET CHOC

    ResponderEliminar
  9. Lovely! Wonderful blog, I'd love to follow each other. Following you now :)
    xoxo
    myrunwayfashionworld.blogspot.com

    ResponderEliminar
  10. São tão estranhas que não sei bem se gosto ou não!

    ResponderEliminar
  11. the first one are amazing!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  12. I think the same as you, It's not my kind of shoe. But also I think that we can make this futuristic outfits that we all have seen at the latest fashion shows. I don't know, I need more time to join this trend.
    Big kisses, great post!

    http://mariluzgarzo.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  13. Amazing boots! :))
    Have a nice day ;*

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  14. Não consigo, não consigo. Acho-os todos horríveis. E o nome... mule. Cresci numa quinta então já vi mulas. E esses sapatos parecem os cascos daquele animal enorme. xD Não consigo gostar...

    R: Claro :) Assim que seguires, diz e eu sigo de volta :)
    xx
    troughthelace.blogspot.pt

    ResponderEliminar