16.6.14

WHILE IN NYC...


Hello! Sorry for the lack of updates but I've been in New York City, and to make a good use of my time out there, I ended up not giving many attention to the internet :) So, now I'll show you a very simplified combination, selected by me only to exemplify the three main trends that we can use for this summer: the crop top; the midi pencil skirt and stiletto shoes. There are several ways to do this but to me, it seemed very interesting mix the pattern of this skirt, the irreverence on the combination of colours and lights, and of course, the elegance: the crop top in this case, is only used because it is known that this type of skirt always ends up being pretty belt rise, resulting in the perfect combination. And have you tried this? :) Have a nice week!

Olá! Desculpem a ausência de atualizações mas estive por Nova Iorque e para aproveitar bem o meu tempo por lá, acabei por não dar tanta projeção à internet :) Apresento-vos uma combinação muito simplificada, selecionada por mim mas que pretende exemplificar as três principais tendências que nos vão acompanhar este verão: o crop top; a saia lápis midi e os sapatos stiletto. Há várias formas de o fazer mas esta pareceu-me interessante pelo padrão da saia, pela irreverência na conjugação das cores e claro, pela elegância: porque apesar do crop top, sabe-se que este tipo de saia acaba sempre por ser de cinta bastante subida, originando a combinação perfeita. E vocês, já experimentaram? :) Boa semana!

5 comentários:

  1. Excelente sugestão! Adorei!
    beijinhos
    http://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. não funcionaria muito bem em mim, certamente, mas adoro =)

    xoxo

    ResponderEliminar
  3. nice heels|!! = ]


    i invite to me too
    www.live-style20.blogspot.com

    ResponderEliminar