10.6.15

FAVORITE OF THE MONTH




I'm really not joking when I say that these days I barely have time to breathe! I hope you're having a great month and remember that every day is a new beginning! This month I'll be using these products: the perfume YSL - Manifesto - with a touch of jasmine, sweet and floral (just as I like) and some Estée Lauder lipsticks: they have a good consistency, a long lasting and I think it's very practical and versatile because with the same lipstick (depending on the amount applied), we're able to stay with the look we want - more discreet or more striking.

Não brinco quando digo que tenho andado numa correria tão grande que mal tenho tempo para respirar! Espero que estejam a ter um ótimo mês e lembrem-se que cada dia é um novo recomeço! Os produtos que me vão acompanhar durante este mês são o perfume da YSL - Manifesto - com um toque de jasmim, doce e floral (bem como eu gosto) e os batons da Estée Lauder: têm uma boa consistência, uma boa duração e acho que são muito práticos e versáteis pois com o mesmo batom (dependendo da quantidade aplicada), conseguimos que fique com o aspeto que desejamos - mais discreto ou mais marcante. 

6 comentários: