19.7.16

MILAN


This shirt makes me wake up to every wonderful memories that I have from the time I've studied in Milan. It reminds me of the wonderful people I met, the classy streets, the perfect flavors, everything! The cut of this skirt is also a trend that remains for this summer, so take your skirts off the closet and try to mix them in a fun and unique way! I opted for using with the more casual shirt and create a certain elegance through accessories.

Esta t-shirt faz-me despertar todas as recordações magníficas que tenho por ter estudado em Milão. Recorda-me as pessoas maravilhosas que conheci, as ruas, os sabores, tudo! O corte desta saia é também uma tendência que se mantém para este verão, por isso tirem as vossas saias do armário e tentem conjuga-las de forma divertida e original! Eu optei por usar com a t-shirt mais informal e criar uma certa elegância através os acessórios.

 


´














Skirt: Zara | Shoes: SACOOR | Sunglasses: Dsquared2

14 comentários:

  1. beautiful pictures :) I waiting in my new post :)

    ResponderEliminar
  2. Great sunnies & skirt!

    https://beautyfollower.blogspot.gr/

    ResponderEliminar
  3. obrigada pelo comentário <3
    uau este conjunto está incrível, fica-te meso bem :D

    www.pinkie-love-forever.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Que linda adorei teu look
    Muito obrigada pela visita volta sempre adorei
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia
    Facebook
    Tem post novo todos os dias

    ResponderEliminar
  5. Adorable look!!
    Love your sunnies

    Www.callmeponyboy.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. É muito bonita! E esses óculos? Adoro.

    ResponderEliminar
  7. Amei essa t-shirt, é linda *-*
    Parabéns pelo blog, já estou seguindo para poder acompanhar as novidades

    www.papomoleca.com.br

    ResponderEliminar
  8. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ResponderEliminar
  9. Cool, I love everything about your outfit.
    Wanna be followers? Let me know.

    xoxo

    www.writingmeow.com

    ResponderEliminar
  10. Love your skirt! <3 Beautiful look and photos :)

    MERI WILD BLOG

    ResponderEliminar
  11. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM Nude Patent Leather
    Christian Louboutin Pumps 12CM Red Patent Leather Wavy pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Silver pointed
    cheap christian louboutin pumps sale online and free shipping
    http://www.clsneakersmall.com

    ResponderEliminar
  12. Nice outfit :) And beautiful photos !

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    ResponderEliminar